Airtel

Slot

Thursday, July 25, 2013

New Video: Banky W - Good Good Loving

This is the 2nd video off Banky W's R&BW album. The video was produced & written by Banky W and directed by Clarence Peters and features cameos from WizKid, eLDee, Skales, Lynxxx and others

57 comments:

Anonymous said...

I'm da fursttttt

Omo Babe said...

It's so okay...
Nigerian artistes are representing

Anonymous said...

First to comment.

ade baptista said...

B wellington always killing it

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Stellar piece of work here!

BLOGLORD said...

Nice vid! I like....

Anthony Dugbo said...

Finally out! Been looking out for this video cos its star studded.

AanuOluwapo said...

Love this Video.. Banky W is really Making this happen. i love him.. Click Here to Date a Millionaire, rich kids, sugar mummy, sugar daddy In Nigeria

↭PRINCE JOBLESS↭ said...

Worst video I've ever seen in a long time since PSY's Gangnam Style. I need to clean my eyes for allowing it see this atrocity. Wasted 3 minutes of my life on this crap.

Anonymous said...

Banky dobuyu is a good sumetin...

Follow Nelly Agbogu's weight loss journey said...

Nice video but no dept

jstsayin said...

I need me some good good loving,I love d local touch in d video...banky nor dey ever fail

#jstsayin

Anonymous said...

hmm..i couldn't connect the first scene to the rest of the scenes..nice try still prefer the yes/no video that 1 is a classic

Anonymous said...


HAS ANY SEEN ICE PRINCE AND YVONNE NELSON BEDROOM KISSING PICTURES?
lol
ICE PRINCE HAD A FUNNY ERECTION ON HIS TROUSER.
SO FUNNY.
GO ON FACEBOOK, TYPE "A NWANYE HOUSE'
LIKE THE PAGE TO SEE THE PICTURES INSIDE.

SEARCH ON FACEBOOK
'a nwanye house'

Anonymous said...

Damilola is too fresh.

Anonymous said...

Lool! Lovely video. Good good job #teambanky

Nana said...

Looks like such a fun video, great banky vocals.

Anonymous said...

Its aiit, Damy Adegbite!!! Sexy babe

yetty said...

9ce 1,banky i love the video

Anonymous said...

Apart from the fact that I don't understand the video...Banky W should really stop dancing in his videos he looks like an apaya!

Anonymous said...

horrible song

Anonymous said...

bleh

cece said...

I looooveee it!!! Nice one, Banky. Lynxxx is fiiinnee shaa.

Nice video, chill setting
**side note** I see the Samsung advert nicely tucked into the vid hehe

cece xx

Anonymous said...

A tight one this is

Anonymous said...

Boring *yawn*

Anonymous said...

stick to managing wizkid..u r wack banky

Anonymous said...

Lovely....classy video, on point

Anonymous said...

which kin secondary school choreography be dis..lol...fine gal sha.

Anonymous said...

first to comment...video is tight..nice one bro

Anonymous said...

nice video beautiful song.well done Banky W .i like d video concept.btw Lindinor hw u dey .kisses n hugs

Amy nwa nma said...

Oh ♍Ɣ God! This video ȋ̝̊̅§ too clean $ matured @banky w you are just a devoted singer.mƔ shout out stil goes 2 oda members ☺f̶̲̥̅̊ ur crew. I am gonna loving you, loving you, loving u @ linda Ikeji $ I like U̶̲̥̅̊я sense ☺f̶̲̥̅̊ humour

Anonymous said...

Banky pls you didn't have to dance, it was quite unnecessary. Lol and pls what was he doing at 2:20?
Dami is hottt btw.

JC NIKAPETRELLI said...

D
Video
Sharp........!!!!!!!!
Am
So
Loving
IT.
Jst lyk YES/NO TOO

toluwani okoro said...

Banky don dey dance???you be peter and paul?nice one tho...

Niyi Daramola said...

Ff@niyidaram on twitter

Anonymous said...

Lets be real, this is a poor video. Reminds of the tony tetuila era of videos. Dull cinematography,unflattering location at ilashe. Tried too hard with the pelvic movement dance. It was clearly done on a budget....i expected better from banky.

Linda when are you going to write a story about Elizade's promiscuity?

Anonymous said...

lininor i no dey see my comment o

Anonymous said...

He needs to stop dancing

TOLUWALASHE'S BOO said...

I hate to agree with Prince Jobless.
This is bullshit.
Please visit my website
www.nigeriansafari.com
Please, e ma ro iwa mi:)

Anonymous said...

great video....just dont like when Banky was doing the group dance....it looks over rehearsed

Anonymous said...

Worst video ever from banky, concept zero and Dammy sup wv d catty eye wear? doesn't fit ya

ExecutiveGist said...

correct vid..EME no dey dull...

ExecutiveGist said...

correct vid..EME no dey dull..

cynthia said...

Nice one sha

maximum's blog said...

Dope vid! Banky so on point!

Anonymous said...

The concept is nice....however I think Banky W looks funny when he dances...it just doesn't look good.

Elijah Ifetex said...

nice video

fancy said...

Bankky W and his irritating dance moves...shior

sucre said...

nice vid....buh banky shud stop dancing in his videos he luks awkward

Anonymous said...

Plz warris all dis ???..lol okay.

Anonymous said...

Nice.

francess said...

NYC video...bankyyyyyyyy stop dancing plssssssss...lynxxxxxxxxx...mi like u

Anonymous said...

Solid guy Bankky....this is ur best album ever. Every time I play in my car this particular track is always on repeat almost 4 ever.

But theis video is not a good one at all...

Anonymous said...

Banky mi, you are too much, love this video it made me laugh and i love the song. welldone.

Anonymous said...

NOT A GOOD VIDEO IV SEEN BETTER FROM HIM....I HAD HIGH HOPES

Anonymous said...

Didn't like the video. I didn't get the over all concept. The lead lady looked clueless as well as the other ladies. I thought the lady was attending a party because of her outfit. Like a black tie event. It was inappropriate. She looked bored when Banky was whispering sweet nothings into her ear. I liked the lil comedy included. Another down side too many celebs and I got distracted from the song. I will say it is an average video only because someone put his or her best on the video

Jade said...

Pelvic thrust and Banky W??!!! Leave it to PSquare mabinu.